Your tip
RadarOnlineRadarOnline
BREAKING NEWS

What's 'Whoops!' Times 135?

Oct. 27 2008, Published 7:07 a.m. ET

Link to FacebookShare to XShare to FlipboardShare to Email
Getting your Trinity Audio player ready...

COME CORRECT Sorensen

It's only Monday, but this week's winning correction goes to the New York Times for righting 50-plus years worth of misspellings in a parenthetical aside within a paragraph-long item:

An article on Saturday about fund-raising efforts in New York by Senator Barack Obama misspelled the surname of one of President John F. Kennedy's closest advisers, who introduced Mr. Obama at a fund-raiser. He is Theodore C. Sorensen, not Sorenson. The error also appeared in an article in The Arts on Feb. 22 about books written by candidates, including "Profiles in Courage," which then-Senator Kennedy wrote with guidance from Mr. Sorensen. (The Times has misspelled Mr. Sorensen's surname more than 135 times in headlines and articles during the 50-plus years he has been a Democratic adviser and well-known author.)
Mahmoud Ahmadinejad
MORE ON:
Breaking News
Article continues below advertisement
Advertisement

DAILY. BREAKING. CELEBRITY NEWS. ALL FREE.

More From Radar Online

    Opt-out of personalized ads

    © Copyright 2024 RADAR ONLINE™️. A DIVISION OF MYSTIFY ENTERTAINMENT NETWORK INC. RADAR ONLINE is a registered trademark. All rights reserved. Registration on or use of this site constitutes acceptance of our Terms of Service, Privacy Policy and Cookies Policy. People may receive compensation for some links to products and services. Offers may be subject to change without notice.